Kevätlukukausi alkaa

Aloitamme 18. toimintavuotemme kevätkauden maanantaina 15. tammikuuta kello 16.30. Suomi-koulu päättyy kello 18. Muskariryhmista Leppäkertut kokoontuvat kello 16.35-17.10 ja Perhoset kello 17.15-17.55.

Suomi-koulussa on vuodenvaihteessa tapahtunut useita muutoksia, niin opettajakunnassa kuin ryhmissäkin. Tästä syystä esimerkiksi Siilien ja Oravien ryhmät ovat nyt yhdistetty yhdeksi, Jänikset-ryhmäksi. Uuden ryhmän luokkahuone on PS032. Muistettehan, että vasta opettajan saapuessa lapsilla on lupa mennä luokkaan. › Tutustu ryhmäkuvauksiin

Ensimmäisellä kerralla Suomi-koulun toimihenkilöt ovat ottamassa uusia oppilaita vastaan sisääntuloaulassa, jossa voi hoitaa myös kevään lukukausimaksut ennen Suomi-koulun alkua rahastonhoitajalle.

Kirjasto on suljettu ainakin ensimmäisellä kerralla, sillä toistaiseksi joukostamme ei ole löytynyt kirjastonhoitajaa tai vt. kirjastonhoitajaa. Mikäli koet tämän pestin itseäsi kiinnostavaksi, olethan pikaisesti yhteydessä Suomi-koulun henkilökuntaan.

Ps. Sillä aikaa, kun lapset ovat luokissaan, käykäähän nauttimassa koulun kannatuskahviossa kupponen kahvia. Kahviosta löytyy kotitekoisen kahvileivän kaveriksi monia suomalaisia herkkuja.

Lisätietoja mm. koululla kaivattavasta talkooväestä saa Suomi-koulun puheenjohtajalta, dsk.puheenjohtaja@gmail.com

Uudet oppilaat voit vielä ilmoittaa mukaan yhdenottolomakkeella.

LUOKKAKARTTA

Luokkakartta

Toivotamme kaikki tervetulleiksi iloiseen joukkoomme!

Dubain Suomi-koulun väki

Tule apuopeksi