Kevätlukukausi alkaa 9.1.2017

Lämpimästi tervetuloa aloittamaan Dubain Suomi-koulun kevätlukukautta 2017!

Aloitamme kevätlukukauden ensi maanantaina 9.1.2017 klo 16.30 jälleen Dubai International Academyn (DIAn) tiloissa. DIAn käytäntöjen mukaisesti kaikkien Suomi-kouluun tulevien on kirjauduttava sisään koulun aulassa olevassa security-pisteessä.

Ryhmät pitävät evästauon, joten MUISTAKAA OTTAA MUKAAN JUOMAPULLO JA PIENI EVÄS (hedelmä, myslipatukka tms., jonka ehtii syödä 5 minuutin tauon aikana).

Lukukauden 2017 teemana on Suomi 100v. Kevätlukukaudella on 16 kertaa seuraavan alustavan kalenterin mukaisesti: