Suomikoululaiset kesälaitumille - kevätjuhla 15.5.

Suomi-koulun kevätjuhla

Dubain Suomi-koulun lukuvuosi huipentuu 15. toukokuuta kevätjuhlaan, joka järjestetään tänä vuonna Norwegian Seamen´s Centerissä kello 17—19.

Reilu puolituntinen ohjelma alkaa klo 17 ja koostuu Aikajunamatkasta läpi itsenäisen Suomen vuosikymmenien, alkaen pienimpien suomikoululaisten, eli muskarilaisten, esityksestä. Oppaina toimivat Dubain suomikoululaiset. Ohjelman päälle nautiskellaan tietysti kahvipöydän antimista.

Norwegian Seamen´s Centerin piha-alueelle on pystytetty katettu juhlateltta, jossa ohjelma esitetään. Perheen pienimmille tiedoksi, että paikan päällä on monipuolinen, katettu leikkialue liukumäkineen sekä kiipeilytelineineen, johon voi vanhempiensa valvomana siirtyä heti puolituntisen ohjelman jälkeen.

Norwegian Seamen´s Center sijaitsee Oud Medhan kaupunginosassa. Paikalle pääsee kätevästi myös metrolla, sillä asemalta (Oud Metha, Station 1) on vain noin viiden minuutin kävelymatka.

Oud Metha on yleisesti vilkasliikenteinen muun muassa läheisten koulujen vuoksi, mutta lähikorttelista löytyy runsaasti maksullista paikoitustilaa.

Lämpimästi tervetuloa koko perheen, suvun ja ystävien voimin.

Dubain Suomi-koulun väki

PS. Tänä vuonna todistukset ja lukupassit jaetaan oppilaille jo edeltävänä maanantaina 8.5. luokissa. Olethan muistanut palauttaa opettajalle omasi?