Ilmoittaudu Suomi-kouluun - nyt myös uusi draamaryhmä suunnitteilla!

Dubain Suomi-koulun syyslukukausi alkaa maanantaina 18.9. 🍂

Otamme vastaan uusien oppilaiden ilmoittautumisia kesälläkin (jatkavien oppilaiden ei tarvitse ilmoittautua uudelleen). Ilmoitathan lapsen nimen, syntymävuoden sekä vanhemman yhteystiedot.

Nykyisten kouluryhmiemme lisäksi suunnittelemme toimintapainotteisen draamaryhmän perustamista ensi syksynä. Ryhmä on suunnattu 8-15-vuotiaille lapsille ja nuorille. Tarkoitus on, että ryhmässä ideoidaan, suunnitellaan, käsikirjoitetaan ja toteutetaan esityksiä.

Ryhmän tavoitteena on suomen kielen ymmärtämisen sekä puheen kehittyminen toiminnallisuuden kautta, mutta painopiste on sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Mikäli tarpeeksi kiinnostuneita löytyy, ryhmä aloitetaan syksyllä. Myös draamaryhmään voi ilmoittautua osoitteessa dubainsuomikoulu@yahoo.com.

Hyvää kesää ja nähdään syksyllä!

Terveisin,

Dubain Suomi-koulun väki