Uutta kahvipisteessä

ISKIKÖ SALMIAKINKAIPUU?

Nyt on taas hyviä uutisia, sillä Suomi-koulun kahvipisteestä löytyy vaihtuva valikoima Suomi-herkkuja kuten salmiakkia ja ksylitolia. Kahvipiste on auki maanantaisin Suomi-koulun tuntien ajan ja sijaitsee alakerran käytävällä kirjaston vieressä. Tule tutustumaan!

IDEA PUKINKONTTIIN!

Saimme suoraan kirjailijalta erän Sara matkalla Dubaissa lastenkirjoja, kirjailija Outi Hongiston nimikirjoituksella varustettuna - hanki vaikka pukinkonttiin!

"Sara matkalla Dubaissa -kirja vie lukijansa läpi aurinkoisen Dubain opettaen samalla paljon uutta reissaamisesta sekä vieraista kulttuureista. Tarina on kerrottu lapsen näkökulmasta ja lomamatkasta on tehty jännittävä seikkailutarina, joka innostaa lapsen lukemaan kirjaa itsekin. Kirjaa lukiessa englanninkieliset matkailusanat tulevat tutuiksi ja lapsi voi tunnistaa Dubain nähtävyyksiä. Kirja sopii noin 4-12-vuotiaille ja on omimmillaan alakouluikäiselle, joka jo tunnistaa englanninkielisiä sanoja ja kokee oppimisen riemua lukiessaan. Kiehtova tarina sopii niin tytöille kuin pojillekin."

Tutustu kirjaan kahviolla / kirjastolla!

Terveisin,

Dubain Suomi-koulun väki