Liity joukkoon iloiseen!

Dubain Suomi-koululla on vapautumassa kaksi vapaaehtoispestiä: sihteeri & kirjastonhoitaja. Etsimme siis riveihimme uusia, innokkaita tyyppejä. Kirjastonhoitajia voisi olla vaikka parikin, jos kiinnostuneita löytyy. Hommat pitävät sisällään...

Etsimme sihteeriä

SIHTEERI

Sihteeri tiedottaa yhdistyksen asioista ja kokouksista sähköpostitse. Sihteeri myös ylläpitää ja päivittää oppilaslistaa sekä Dubain Suomi-koulun sähköpostilistoja. Tärkeää on myös seurata säännöllisesti koulun sähköpostia ja vastata sähköposteihin. Pestiin kuuluu myös johtokunnan kokouksissa toimiminen sihteerinä ja pöytäkirjan laatiminen & lähettäminen vanhemmille.

Hamme kirjastonhoitajaa

KIRJASTONHOITAJA

Kirjastonhoitaja vastaa kirjaston toiminnasta (kirjaston kehittämisen ideointi ja toteutus, vuosittainen inventaarion tekeminen, Suomi-seuran lahjoituskirjojen hakeminen, uuden aineiston luettelointi) ja kirjaston viikoittaisesta pyörittämisestä maanantaisin koulutuntien aikana (kirjaston kirjojen laitto esille ja pois, lainaajien opastus, hyllyjen järjestely). Kirjastonhoitajan ei tarvitse olla lukutoukka, mutta kiinnostus kirjoihin auttaa kirjaston pyörittämisessä. Jos kirjastopesti kiinnostaa, tule vaikka maanantaina kirjastolle ja nykäise nykyistä kirjastontätiä (Katihannaa) hihasta!

Kiinnostuitko? ›› OTA YHTEYTTÄ Ystävällisin terveisin,

Minna Kilpeläinen