• sannamortenhumer

Ystävänpäiväluistelu 18.2.2019

Luistimet

Tervetuloa luistelemaan maanantaina 18.2.2019 Dubai Mallin Ice Rinkille.

Luisteluaika on klo 15.15-17.45.

Sitova ilmoittautuminen tulee tehdä ennakkoon 11.2. mennessä. Ilmoitathan seurueesi ilmoittautumislomakkeella

Suomi-koulu tukee oppilaiden ja heidän vanhempiensa luistelua, jolloin maksettavaksi jää 20 dirhamia per henkilö. Luisteluun voi tuoda myös vieraita, heidän luistelumaksunsa on alennettu hinta 42 dirhamia. Liput maksetaan käteisellä Ice Rinkin tiskillä päivystävälle Suomi-kouluopelle, varaathan tasarahan mukaan!

Kaikki lapset ovat jäällä omalla vastuulla ja vanhempien valvonnassa. Luistelupäivänä ei pidetä Suomi-koulun tunteja.

Jäällä tavataan!

70 views0 comments