Juhlavuoden Suominen on painossa – varaa omasi

Ennakkotilaa juhlavuoden Suominen

Vuosittain ilmestyvä Dubain Suomi-koulun julkaisu Suominen on parhaillaan painossa ja ennakkotilattavissa. Oiva Suomen-tuliainen mummeille ja kummeille. Montako Teille saisi olla? Varaa omasi 23.4. mennessä tällä tilauslomakkeella ja lunasta käteisellä koululta (DIA) maanantaisin 1. tai 8. toukokuuta. Lehtiä on saatavilla myös koulun kevätjuhlassa 15.5.2017, jos niitä on vielä jäljellä. Suominen maksaa 30 aed / kappale, 50 aed / 2 kappaletta ja 100 aed / 5 kpl. 40-sivuisessa Suomisessa kerrotaan, mitä kaikkea Dubain Suomi-koulussa ollaan vuoden aikana tehty, ja mitä kaikkea muuta koulu tarjoaa kuin alle 13-vuotiaille lapsille tarkoitettua kerhomuotoista opiskelua. Juhlavuoden julkaisussa sekä kuluneessa lukuvuodessa näkyy erityisesti 100-vuotias Suomi.

Keväisin terveisin,

Suomi-koulun väki

Ps. Tunnetko kutsua tärkeään talkootyöhön, suomalaisen kulttuurin ja kielen edistämiseen? Syksyllä opettajakuntaan tarvitaan kipeästi vahvistusta, jotta kaikki halukkaat lapset mahtuvat mukaan. Opettajan pätevyyttä ei edellytetä. Myös muille toimihenkilöille on tarvetta. Ole rohkea - ota koppi!