Kevätjuhla ke 2.6.2021 klo 16.30

Kohti kesää – Kesäinen musiikkiretki halki Suomen

Suomi-koulun kevätjuhla toteutetaan tällä kertaa musiikillisen kielenaktivoimisen merkeissä ke 2.6.2021 klo 16.30 Zoomissa!

Pääsemme rytmittelemään, laulamaan, harjoittelemaan räppiä ja kielen kiemuroita Ranskassa asuvien Piian (kielenkehityksen tutkija) ja Hanna-Marin (musiikkikasvattaja) kanssa. Samalla juhlistamme Suomi-koulun lukuvuoden loppumista ja kesäloman alkamista!

Piia ja Hanna-Mari toivovat tietävänsä osallistuvien lasten nimet etukäteen, jotta tilaisuudesta saadaan mahdollisimman henkilökohtainen kokemus kaikille lapsille. Ilmoitathan lapsesi joko suoraan WA-ryhmässä, lauantaina Suomi-kouluopettajalle tai tähän sähköpostiin vastaamalla, niin saamme välitettyä tiedon Ranskaan hyvissä ajoin ennen kevätjuhlaa.

Zoom-linkki tilaisuuteen jaetaan lähempänä tilaisuutta.