• sannamortenhumer

Suominen ilmestyy pian!

Tiesitkö, mitä suomikoululaiset lainaavat kirjastosta mielellään? Onko Kimble lautapelien ykkönen? Kuinka Hilpasta tuli muskaritäti? Entä millä eväslaatikot on täytetty? Tämän ja monta muuta mukavaa totuutta voit kuulla lasten suusta tai lukea uunituoreesta Suomisesta. Vuosittain ilmestyvä Dubain Suomi-koulun oma lehti Suominen on parhaillaan painossa ja ennakkotilattavissa. Lehdestä löytyy myös kaksi kilpailua lasten iloksi – miksei aikuistenkin :)

Suomisen painos on pieni, joten lehdet kannattaa ennakkotilata. Muistathan samalla myös Suomen sukulaisia kivalla lehtituliaisella! ›› TILAA LEHDET TÄÄLTÄ

Ennakkotilatut lehdet voit lunastaa koululta huhtikuussa. Mikäli lehtiä jää varaamatta, myydään ne irtomyyntinä toukokuun alussa.

Keväisin terveisin,

Suomi-koulun väki

2018 Suominen kurkkii jo.

93 views0 comments