• sannamortenhumer

Tervetuloa puistopäivään!

Säkkihyppelyä

Suomi-koulu järjestää kaikille Dubain suomalaisille avoimen puistopäivän lauantaina 20.10.2018 klo 10-12 Al Sufouh -puistossa (suunnilleen Hessan ja Beach Roadin kulmassa). Tapahtumaan ei ole ennakkoilmoittautumista.

Luvassa liikunnallisia rasteja, kahvio ja iloista yhdessä tekemistä. Kaikki rastit kiertäneet lapset osallistuvat arvontaan, jossa palkintona on suomalainen lastenkirja. Puistossa on mahdollisuus myös sählymatsiin - ota oma maila mukaan.

Pakkaa piknik-viltti ja eväät mukaan ja tule viettämään liikunnallista aamupäivää puistossa suomalaisporukalla!

63 views0 comments