Tule mukaan Suomi-koulun toimintaan!

Tule mukaan toimintaan

Suomi-koulu kaipaa lisää innokkaita tekijöitä mukaan toimintaan. Lisävoimia tarvitaan mm. opettajiksi, apuopettajiksi ja tapahtumavastaaviksi. Sinulla ei tarvitse olla alan koulutusta tai omia lapsia.

Opettaja suunnittelee ja toteuttaa oman ryhmänsä tunnit Suomi-koulun opetussuunnitelman pohjalta. Apuopettajan tehtävä on toimia opettajan oikeana kätenä ja apurina oppitunnilla. Tapahtumavastaava suunnittelee ja organisoi tapahtumia ja järjestää ne yhdessä muun Suomi-koulun porukan kanssa. Tarvitsemme myös sijaisia ja satunnaisia apukäsiä, joten jos sinulla ei ole mahdollisuutta sitoutua jokaviikkoiseen vastuuseen, voit silti olla avuksi.

Otathan pikimmiten yhteyttä puheenjohtaja Ulla Kellokumpuun (dsk.puheenjohtaja@gmail.com), jos haluat olla mukana toiminnassa!