Kirja- ja munkkiostoksille vappuna!

Suomi-koulu järjestää vapputapahtuman maanantaina 1. toukokuuta kello 16.30—18.

Myynnissä muun muassa kotitekoisia munkkeja ja korvapuusteja. Ole paikalla, ja varmista, ettet jää ilman.

Tapahtumassa on kirjakirppis. Tule penkomaan suomenkielistä luettavaa koko perheelle.

Kirjoilla hintaa viisi dirhamia ja alle. DVD:t lähtevät vitosella. Varaa mukaasi siis pikkurahaa lukuhankintoja varten.

Lunastettavissa ovat myös koulun oppilaiden ryhmäkuvat.

Tänä vuonna luokkakuvat myydään tiedostoina, joista vanhemmat voivat halutessaan teettää vaikka useamman kuvan muistoksi kotiin, mummeille ja kummeille. Latauslinkki maksaa 20 dirhamia.

Oppilaille Suomi-koulu tarjoaa maksutta munkkia sekä helium-ilmapallot. Lapset voivat pukeutua halutessaan vappuasuun.Suomi-koulun lapset pääsevät myös askartelemaan luokkiinsa – vapun hengessä, totta kai!

Iloisin terveisin,

Suomi-koulun henkilökunta