Kevätjuhla 11.5.2019

Sirkusesitys

Suomi-koulun sirkusteemaista kevätjuhlaa vietettiin 11.5.2019 norjalaisella merimieskirkolla Out Methassa.

Sirkusjuhlassa esiintyi toinen toistaan upeampia sirkustaiteilijoita. Estraadilla nähtiin mm. balleriinoja, trapetsitaiteilijoita, voimamiehiä, sirkuseläimiä ja ihmiskanuuna.

Esitysten päätteeksi seuraavan lukuvuoden puheenjohtaja Riikka Karppinen kertoi Suomi-koulun kuulumisia. Lauloimme yhdessä Suvivirren ja oppilaat saivat todistukset kuluneesta lukuvuodesta, Äitejä muistimme äitienpäivän kunniaksi ruusuin sekä runoin. Juhlan päätteeksi nautimme kahvion herkuista ja toistemme seurasta.

Kuva Juha Jantunen