Lukuvuosi 2018-2019 käynnistyy

lukuvuosi alkaa

Kesälomat on lomailtu ja on aika käynnistää Dubain Suomi-koulun uusi lukuvuosi. Keväällä tilanne näytti vähän epävarmalta, mutta tällä hetkellä vaikuttaisi siltä, että voimme jatkaa toimintaa kuten ennenkin. Tarkoitus on aloittaa tunnit DIAssa maanantaina 1.10.2018 tuttuun tapaan klo 16.30. Syksylle on normaalien Suomi-koulutuntien lisäksi suunnitteilla mm. puistopäivä, joka sai viime keväänä suuren suosion.

Ilmoittautumislomake lukuvuoden 2018-2019 toimintaan löytyy täältä. Ilmoittautuminen päättyy 22.9.2018.

Toivottavasti näemme mahdollisimman monen kanssa lokakuussa!