Dubain Suomi-koulu etsii sinua!

Haussa ope, pullanpaistaja ja muita suomen kielen taitoisia.

Dubain Suomi-koulun lukuvuosi on päättymässä. Osa henkilökunnasta on vaihtamassa maisemia ja heidän tärkeälle työlleen haetaan jatkajia.

Dubai International Academyn (DIA) tiloissa toimiva Suomi-koulu tarjoaa kerhomuotoista suomen kielen opetusta 0–12-vuotialle lapsille. Kuluvan lukuvuoden aikana oppilaita on ollut noin 120. Mikäli löydämme opettajan/opettajia sekä riittävän suuren määrän yli 12-vuotiaita, tarkoitus on perustaa heille uutena draamaryhmä.

Apuasi tarvitaan!

Ensi lukuvuodelle haetaan muun muassa ryhmän vetämisestä vastaavia opettajia ja heille apuopettajia, tarvittaessa kutsuttavia tuuraajia, ja henkilöitä esimerkiksi tapahtumien sekä teemapäivien järjestelytiimiin.

Opetustehtävät eivät edellytä opettajan pätevyyttä, eikä omia lapsia. Tälläkin hetkellä koulun toimihenkilöihin lukeutuu niin kotiäitejä, opiskelijoita kuin oman toimialansa rautaisia ammattilaisia.

Mikäli reseptikirjastasi löytyy maailman paras mokkapalataikinan ohje, pellillinen koulun kanttiiniin silloin tällöin tekisi monet onnelliseksi.

Tai kenties olet harrastanut musiikkia vuosia. Tule laulattamaan lapsia silloin tällöin?

Jotta Dubain Suomi-kouluun saataisiin kaikki halukkaat oppilaat mukaan myös ensi lukuvuonna, apuasi tarvitaan. Riittää, että tunnet sydämessäsi piston suomen kielen taidon ja perinteiden siirtymisestä nuoremmille sukupolville.

Täältä löydät Dubain Suomi-koulun toimihenkilöiden toimenkuvat.

Lisätietoja:

Minna Kilpeläinen,

Dubain Suomi-koulun johtokunnan pj.

p. +971 56 835 3718

dubainsuomikoulu[at]yahoo.com tai