Kevätkokous ja äitienpäiväkahvit

Dubain Suomi-koulun kannatusyhdistyksen kevätkokous pidetään maanantaina 8. toukokuuta kello 16.45—17.45 DIA:ssa, luokassa PS102.

Tarjolla on äitienpäiväkahvit ja -kakkua (myös isille).

Tule seuraamaan ja vaikuttamaan omalta osaltasi Suomi-koulun toimintaan.

Mikäli tunnet poltetta opettajan, apuopettajan tai vaikka tilintarkastajan tehtäviä kohtaan, kannattaa ehdottomasti osallistua.

Avuksi voit olla säännöllisesti jonkin tietyn tehtävän puitteissa, tai satunnaisesti - miten sinulle sopii! Käsipareja tarvitaan muun muassa tapahtumien järjestämisessä sekä kannatuskahvilan tarjottavien leipomisessa.

Maanantaina myynnissä ovat myös koulun vuosijulkaisu Suominen ja luokkakuvat, jotka tänä vuonna myydään tiedostoina. Tule ostamaan omasi!

Lämpimästi tervetuloa!

Dubain Suomi-koulun väki